Birtazeanne Kızlar 5 gün oldu doğum yapalı. Bebeğimi hemen çıkcak diye alıp götürdüler entübe edildi. Kalbinde üfürüm akciğerlerinde hava kaçağı varmış ciğerlerinde enfeksiyonda çıktı. Varmı başına gelen ayakta zor duruyorum nefes alck gücüm kalmadı
Meleklerim34 Birtazeanne Rabbim yar ve yardımcınız olsun üzülmeyin inşaallah sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize ilk bebeğimi 35 haftalıkken doğurdum bende sarılık İÇİN bi gece Işın gördü sonra verdiler bana inşaallah sizde tez vakitte sağlıkla kavuşursunuz
Makif2112_ Birtazeanne Benimde 37. Haftada sezaryen oldum bebeğim şuan kuvezde solunum sıkıntısı çekiyor
DLr33atly Birtazeanne çok üzüldüm rabbim şifa versin bende 35+2 haftamdayim korkuyorum erken doğumdan bebek baya aşağı inmiş idrar yolu enfeksiyonu da var Allah korusun evlatlarımızı size de şifa versin insallah 🤲
BesteKc Birtazeanne ah allah yardım etsin size bağışlasın, bir an önce çıksın inşallah, detaylı ultrasonda görülmemiş miydi bu sorunlar ?