Hamileliğimi yeni öğrendiğimde Kanda bşr enfeksiyon var demişti Dr. (cmv ıgg) ben daha sonra başka bşr hastanede aynı testi tekrar verdim orda normal çıktı değer. Ama devamlı gittiğim fakulte hastanesinde ki Dr. Hala orda. Perınotolojıye yönlendirdi. Onlar da 28.haftafa amniyosentez önerdi. Yani bu enfeksiyonun bebeğe geçip geçmediğini falan araştıralım dediler. Bende amniyosentezi riskli bulduğum için yaptırmak istemıyorum. Şu an 18 haftalık hamileyim. Ama aklıma takıldı. Boyle bır durumla karşılaşan var mı.