Mervebtnrr canım çoçuğunun gelişiminden önemli mi senin kiloların. Doktorun ne diyorsa onu yap bence. Şakın ton balığı filan yeme o da içindekilerden dolayı fazlası zararlı. Doktorun balık yağı verdiyse onu iç. Bende çok vitamin alıyorum. Kiloda alıyorum. Arada kilomu çok takıyorum ama sonra diyorum ki oğlumdan önemli değil.