Hafsaesra Üçlü tarama testi yaptım ve Trisomy 21 riski 1.306 çıktı. Doktor biraz risk var dedi. Dünden beri stres oluşmaya başladı bende. Bu konuda bilgisi olan aydınlatabilir mi 🤲 bebek açısından kötü mü bu değer?
Trabzonn Hafsaesra testinizin altında riskli grupta mısınız yazıyo. Bence canını sıkma doğruluk payı az o testlerin yanılma payı da var. İnsanın elinde değil anlıyorum Allah hayırlı sonuçlarla karşılaştırsın bizi
SunnyG Hafsaesra acaba ona ulaşma imkanı var mı şu an? Çünkü ikili testin doğruluk oranı daha yüksek ve ikili yapanlara üçlü yaptırmaları önerilmiyor.
Hafsaesra SunnyG dün doktorum 2. Düzey ultrasondan kesin baktır dedi ve gerekirse bebekten sıvı alımı olur dedi.
GulferK Hafsaesra ben ikili yaptırdım riskli çıktı. Fetal dna yaptırdık onun sonucunu bekliyoruz. O temiz çıkarsa hiçbir teste girmeme gerek kalmayacak. 3lü 4lü falan
Sevallaves Detaylı ultrasona gidin öyle içiniz rahatlar bence, o değerler kesin değerler değil sadece tarama testleri, risk her zaman herkeste var bence detaylıyı güzel bi yerde yaptırıp karar verin canınızı boş yere sıkmayın
Hafsaesra Sevallaves çevremde yakın olabilecek birçok özel hastaneyi aradım ama o bölüm ya mevcut değil ya da doktor yok. İnşaallah en kısa sürede bulabilirim
Hafsaesra GulferK inşaallah gerek kalmaz. Hamilelik süreci biraz stresli geçtiği için insan telaş yapıyor. Bende de haliyle telaş var. Allah hayırlı sonuçlar almayı hepimize nasip etsin inşallah
Hafsaesra Trabzonn Trabzonn risksiz bölgede bulunuyor diyor ama normal kabul edilen değerin birazcık üstü olduğu için doktor r kesin baktır dedi. Dediğiniz gibi yanılma durumu var ama insanın elinde değil. Amin duanız için 🤲
GulferK Cut off değerinin üstünde yazıyor :(( yani riskli. Geçen hafta cumartesi yaptırdım hala sonuç bekliyorum çok stresli bir dönem allah hepimizin yardımcısı olsun :(
Hafsaesra GulferK Allah hayırlı sonuçlar almayı size nasip etsin. İnşaallah sıkıntı çıkacak bir sonuç almazsınız. Allah hepimizin yüreğini huzurla dolduracak sonuçlar nasip etsin inşallah 🤲🌼
Hafsaesra Trabzonn peki bir şey soracam. Çevremdeki insanlar korkma bir şey olmaz diyorlar. Sizin dediğiniz gibi risksizdir o yüzden ultrasona dahi baktırma diyorlar. Ama bu benim ilk hamileliğim ben de detaylıca bakılsın istiyorum. Sizce ne yapmalıyım
Trabzonn Hafsaesra 4 lu tarama var. Gününüzü bekleyin orda herseyine bakılicak zaten. En önemli ultrason o bebek daha çok büyümüş oluyo ve daha detayli bakılıyo. Kac haftalık oldunuz siz.
Mavidunyamm Hafsaesra kesinlikle sıvı alımından önce detaylı ultrasona gir. Haftanın gelmesine gerek yok sonuçlarını göster ve detaylı ultrasona girmek istediğini söyle. En azından ense kalınlığı vs. Bakılır. İnşallah birşey yoktur ama Allah korusun varsa da doğumdan sonra hemen müdahale edilir. İçiniz rahat etsin diye mutlaka perinatoloji ye gitmelisin