Narin
Happy kids e de sordum ama orada burası gibi yoğunluk yok onun için sizlerede soruyorum kızlar.Doğum yapalı 20 gün oldu sezaryen oldum dikişlerimde şişlik var 15 gündür geçmiyor.Akıntı falan yok sadece şiş.Kendiliğinden geçer mi? Yaşayanınız var mı? Doktorum tatilde kontrolüme henüz çok var:(