Sena_liya 50 gram şeker yükleme yapıldı tokluk şekerim 153 çıktı. Diyetisyene yönlendirdi doktorum. Beyaz un ile yapılmış herşey yasak, pirinç,makarna,şeker,bezelye,havuç,patates vb yasak. Kahvaltıda 1 yumurta,1 bardak laktozsuz süt, yeşillikler ve bir dilim tam buğday ekmeği yiyorum. Izgara köfte, haşlanmış tavuk, et, buğulama balık, buharda veya fırında pişmiş sebze yiyorum. Meyve ile birlikte yoğurt yiyorum şekeri dengelemesi için. Ama yine de sınırda çıkıyor değerler. 130-135 civarı çıkıyor tokluk 😔 daha ne yapayım şaşırdım. Hamileyim canımın istediği hiç bişeyi yiyemiyorum. Bebeklerim iyi olsun yeter ki sabredeceğim artık.