benimmdunyamm Esmahusna47 spiralin kontrolü yapilmasi lazım yoksa kayabiliyor hamile kalabiliyorsunuz
Senemturan Esmahusna47 ilk kizmdan beri spiralle korundm yaklask 10 senedir kendim isteyerek cikartirip gebelk dusundm. Kontrollerine gittim hep hic sknti yasamadm adet duzensizlgi yasadm bi tek oda duzeldi zamanla.