1oguzannesi 36+4 haftadayım bugün karnım hep sert kızlar . Bu haftalarda oluyor mu normal bir durum mu acaba .
UmutsuzPolyanna 1oguzannesi bence iç karın genişliği ve bebişin pozisyonu ile alakalı mesela bugün doktordaydım derdi herhalde karnın sert diye 🤣
1oguzannesi UmutsuzPolyanna olabilir valla pozisyonuyla ilgili durum demekki bazıları bunun kasılma/ sancı olduğunu söylüyor o yüzden evham yaptım 😂