Busraaydiiin1 26 haftaligiz bebis göbek deligimin oralarda uzun süredir. Herkeste böylemi merak ettim ? Birde kaç haftadan sonra bebis aşağı doğru iniyor ? Merak ettim bilgisi olan varsa bilgi verse sevinirim 🤗🤗
Elif9292 Busraaydiiin1 cinsiyeti nedir bende 17 haftaligim gobegimin alt tarafinda iki kere hissettim
Sinoooom Busraaydiiin1 benim de bebeğim hep sağ tarafında göbek deliğime baskı yapıyor yada sağda toplanıyor 😂
ebrue66r Valla benim hep sol tarafta hamile olduğumu öğrendiğimden beri 19+3haftaligim soluma yatamıyorum pek fazla doktor sol yumurtalıkta oluşmuş diyor
Busraaydiiin1 ebrue66r benimkide soldan oluşmuş 🙈 bendede olmuştu öyle bir iki kere şuan nerde olduğunu çözemiyorum ki ben Bi türlü anlayamiyorum eli nerede ayağı kafası nerede 🤭🥲 heryerden vurduğu oluyor bazen çözemiyorum 🤷♀️
ebrue66r Busraaydiiin1 maşallah büyümüş baya sizinki benimki pek hareketli değil daha tekme atmıyor balığın suya atladığı gibi biseyler oluyor 😀😀 tatlı yiyince hissediyorum biraz
ebrue66r Elif9292 kızım da soldaydi oğlumda solda düşük yaptım oda soldaydi kısmet işi rabbim gönlünüze göre versin inşallah