Hellomommy Burcubayram benim başından beri riskli gebeliğim oldu. Doktorum 2,5 kg dan fazla ağırlık kaldırma demişti eşimin yanında, hiç eşya taşımıyorum hala
Eda_Esen Burcubayram Benim eşim de öyle de kaldırdım bende 5 olsun 10 lt olsun suyu bazen evde olmuyor mecbur kaldırıyorum
Eda_Esen Burcubayram bir şey olmaz canm babalar öyleler koruyucular ben sürekli dolaba yoğurt koy çıkart 5 kilo
ipekveatlas Busraaydiiin1 herkes icin gecerli değil bu. riskli gebeliği olmayan bi insan icin 10-15 kilo kaldırmak pekte sıkıntılı olmaz. cocugunu kucağına alanlar napıyo
Ayselrn Burcubayram ben daha 5 haftalıkktan tekli koltuk taşımıştım hamile olduğumu bilmeden hoplayı zıplamıştım Rabbim koruyor yiyecek ekmepi varsa geliyor fünyaya
Peperonni Burcubayram Hahaha erkekler biraz abartıyor evet aman boşverin tadını çıkarın bence ben öyle yapıyorum 😂😂😂😂
Brcnbysl Burcubayram hahahah ben 5 er kilodan 2 tane su şişesi kaldırıyorum 😅 eşim yokken ama varken 1 kiloya bile izin vermiyor birşey olmaz merak etmeyin
pusatmom35 Burcubayram bu yorumları okurken karnımdaki bebemin gardrobunu tek başına kuran ben 😂 https://imgyukle.com/i/ExsN6e
Zambak55 Burcubayram valla ben sandalye kaldırsam ona bile kızıyo vileda kovasına bile laf ediyo artık birşey olacak korkusu tabi ama insan sinir oluyo sanki biz taş taşıyoruz onun çocuğu benim düşmanım bazen cidden çıldırıyorum 🙄
pusatmom35 Burcubayram 😂😂 yok eşim tüm malzemeleri yanima koydu işe gitti gitmeden de bi güzel bırak şunları yarın birlikte yaparız diye beni azarladı 😂 çıkarken de sakın bunları kaldırma burda bırak yarin ben gelince kaldiririm dedi😄
bebislerimi_buyutuyorum Burcubayram korkmuş zarar😅 bişey olmaz sana olan düşkünlüğünü göstermiş benimki de öyle 😁❤️💖