Aradığım soru ve içimi rahatlatan cevaplar. Adetim 2 gün gecikince beta hcg 307 çıkmıştı 2 gün sonra 989. 5+1 de 3389 çıktı. Bir yakınım olan kadın doğum uzmanına attım ikimiz mi nedir diye cevap verdi. O günden beri içimde hep bir korku ve aklımda soru işareti var. Sayısız yorum okudum. Yarın doktora gideceğim. Bakalım beta hcg bununla alakalı mı😬 çok yüksek olup tek olan da çok var düşük olup ikiz olanda. İnternetten araştırdım annenin geniyle alakalıymış. Ailemde hiç ikiz yok…