Kızım da sarılık oldu şimdi 1.5 aylık 1. Ay kontrolünde doktor bir iki haftaya geçer dedi. Bizim kafasında hematom olduğu için uzamış sarılık oldu maalesef. Ama iyi atlattık çok şükür. Kayınvalidem bana bir ot içirdi sürekli. Safra attırıyormuş onunda etkisinin olduğunu düşünüyorum aslında. Adı küsküt. Sık sık emzirin değeriniz çok yükselmediği sürece yapacak birşey yok zamanla geçecektir. Önemli olan aç kalmaması ve kakası. Kakasıyla atıyormuş sarılığı bana aile hekimi söyledi.