Melisakplnn Kızlar bugün biraz bel ağrım var normalde olmaz bazende sort üstğ uzandıgımda sağa sola dönerek çıtlatıyorum zararı olurmu
funnymummy Melisakplnn en sevdiğim eylem hele uyumadan önce çok rahatlıyorum çok iyi birşey değilmiş ama alışmışım 🤦♀️
ipekveatlas bende hep yapıyorum maalesef 30 haftalık oldum hala devaö yoksa yürümekte bile zorluk cekiyorum onu yapınca küttt cok rahatlatıyo😂😂
ipekveatlas yapma zararlı diyolar ama yapmasam gercekten takıldığı an yürüyemem.. sen yinede cok zorlama suan bisey olmaz ben 30 haftalık karnım büyük olduğu icin zorlanıyorum artık