karamella_ Kızlar belim çok ağrıyor yanma hissi var bide sadece bel ağrısıyla gidip doğuran var mı kasıkta ağrım yok belim ağrıyor böyle yanma hissi giriyor 10 saniyede bir
karamella_ aksu5334 sürekli oluyor ve bugün bebeğim 1 kez toplandı bı yere sertleşmeye oluyor karnimda ama kasıkta bi ağrım yok
aksu5334 karamella_ yani doğum yakınsa olabilir. kanama, suyun gelmesi yada nişan gelirsendirek doktora git beklemeden. Bu sancılar çok zorluyosa da git istersen için rahatlar en azından