Neclaaaaa ben sureklı acıkıyorduö sureklı halsızdım ama kansızım vs ona baglıodum hamılelık hıc aklımdan geçmezdi sonra annemle carsıya cıktık ıste bsııler aldık kasada bırden bı ıc bulantısı geldı gozlerım karardı basım dondu dıssrı attım kendımı yere oturdum 5 dı ıcınde duzeldı babamda ıste nıe bole zayıfsın 49 kıloydum nıe hastalandın vs dedı annemde guluo ben de korkuok bı hastalıgımı var vs annem ben eve gıdınce babaka demıs kesın hamıle tabı benım bunlarda. Habeım yok 3 hafta sonra turkıyeye tatıle gıttım o hun adet olmam gerekıodu olmadım mantara bagladım hep gecıkırdı sonra 3 gun gectı annek dedı bı test yap dedım anne yok ole bısı aldım yaptım o sanıye ıkı cızhı cıktı şok oldum agladım nasıl karnımda tutucsm nasık buyutecem daha kendım kucugum vs derken suan 38+3 olduk kızımın doğmasını beklıyorum 🥰