Parlakk canim ben tup bebek yontemi ile kaldim asilama ile ayni degil tabii ama yazmak istedim agrisi coksa bence bi gitsin doktora ya da aralayabiliyorsa arasin sorsun en azindan bende de olmustu agri karin ve kasikta ama cok fazla degildi cok fazla ise duramiycak gibiyse muhakkak doktora gitsin