10 haftalık hamileyim çok iştahsızım hiçbir şey yemek içimden gelmiyor. Etrafımdaki insanlar aşeriyor musun bir şeyler alalım sana diyorlar aşerme hiç yok bırak aşermeyi yemek yemesem hatırlamıyorum bile bu kadar iştahsızlık nereye kadar sürecek acaba sizde de öyle olan var mı korkuyorum çocuk hiç beslenemiyor diye besleyemiyorum da 🙄🥺