mserif mammaaa33 çift aşılıyım 8. ve 20. haftalarımda covid oldum ilki çok ağırdı ikinciyi hafif atlattım
Deniz2961 mammaaa33 5 haftalık tüm.kanamam da vardı ustleik grip gibi geciridm.ikincsni 20 haftada gecrdm sdce oksuurgm vardı gıcık gbi