Eymensmom35 Selam kızlarcım bu ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde yanılmıyorsam iki kere tetanoz alışı oldum bu hamilelikte de olmam gerekiyor mu sağlık ocağına vs gitmiyorum vakalar çok arttığı için
hunilimom Eymensmom35 1 tane oluyorsun bende öyleyim 1 tane olucam eger doğumdan sonra ki dozu olsaydim gerek yokmuş sizin kac yıl var arada
Gamzeates Eymensmom35 bugün sağlık ocağından aradılar ben de ilk hamileliğim den kalma tetenoz aşım var üç yıl olmus hemşire 20. Haftada gel en azından bir doz olursun istersen iki doz da yaparız dedi bir doz da olur dedi şuan 17+4 haftalığım gidicem bakalım
Eymensmom35 hunilimom aa hatırladım şimdi doğru banada öyle demişti sanırımda bende olmadım üçüncüyü canım
Anne_N Eymensmom35 ben de ilkinde 2 tane olmuştum. Bunda gerek yok dedi doktorum boşuna aşı olma. Evde mi doğum yapacaksın sanki dedi. Ben de olmadım.