Busbus03 3 doz biontech aşılıyım bugün covid 4. Günüm , ilk 3 gün zor geçti halsizlik yaptı bende, ateş max 37,5 oldu ama parol içtim geçti. Şimdi öksürüğe döndü ama onun dışında çok iyiyim halim yerinde iş yapabiliyorum. Korkulacak pek de bişey yok aslında moralinizi yüksek tutun yeterki