Ozgeylc canım iğnenin hiçbir zararı yok sadece olası bi erken doğumda ciğerlerin gelişmesi için yapılıyor ben Şuan günde 3 tane olmak üzere tansiyon ilacı alıyorum açılmayı engellemek için, magnezyum içiyorum 2 kez ve sabah akşam progestan kullanıyorum ilaçlarla 2. Haftadayız 28+5teyim bakalım hayırlısı