Merhabalar. Bugün detaylı ultrasona girdim. Bebisimin bir bobreginde genişleme görüldü ama sınırın altında dendi. Doktorum ilerliyen zamanlarda geçebilir takip altına alınması gerektiğini söyledi. Bu durumu yaşayıp genislemede durma olan anneler var mı acaba aranızda🤔
Ve bu durumda neler yaptınız ??