Kalabalık bir aile ortamı yoksa gerek yok ama benim eşimin akrabaları ile aynı şehirdeyiz, o sebeple kendi annemler falan geldiğinde de kalabalık oluyoruz yemekte 10 kişi falan en az. Ben kullanıyorum işimi gördü. Ama 6 kişilik takımdan 2 tane alıp uyacak şekilde de salata tabakları alınabilir. 12liğin Çorba tenceresini 2 kez mi ne kullandım heves edip daha da kullanmam😅 ama tatlı tabaklarını falan çok sevdiğim için sadece çaya gelen misafirlerime de onları çıkartıyorum. Eğer kardeşin heves ediyorsa almaya çalışın derim. İnsanın hevesinin içinde kalması kötü oluyo:( ama önemsemiyorum diyosa maddiyat daha önemli tabi😅