Baburhulya 33/3 haftalık hamileyim kızlar dün çok belimden ve kasıklarıma ağrı vuruyordu bugün de karnımın boşluklarimdan göbeğimden karsiklari vuruyor ya bana bi bilgin verin
Beyzan738 Irem2veysel bende aynym.. Kalcam cok agryor ya dademin yuruyemedim tutulmus gbi sol kalcam nornalmki bu
melekkizim_00 Irem2veysel en son 33 haftalıkken girdim yoktu bişey canım cumartesi gideceğim tekrar allah izin verirse
Irem2veysel melekkizim_00 anladm sağlıkla kucağınıza alın inslh benim biraz sancım çıktı doktor pazartesi tekrar gel sancıların siklasirsa bekleme hemen gel dedi
Irem2veysel Beyzan738 bnm 2. Gebeliğim ilk gebeligimde son ana kadar sancım yoktu ama bu gebeliğim farklı cinsiyet olarak ikisi aynı ama gerçekten her gebelik bir olmuyormuş bunu anladim