Merhaba ben 20+4 haftalık ikiz hamileyim ama dışardan bakanlar sen nasıl ikiz hamilesin bebeklerde bir sorunmu var gibi bana şeyler söylüyorlar göbeğim olmadığı için😒😒 Allah korusun yAni doktora sordum bebekler çok şükür iyi gayet sizlerin ne zaman belli oldu göbüşünüz acaba 🥺