Seyhan_ggrcn Birşey soracam bu oksapar kan sulandırıcı iğneleri 9 ay boyunca göbekten mi vurulacaz ben şuan 4 buçuk aylık oldum göbek çıktıkça bebeğe zarar vermezmi iğneler
Medine46 Seyhan_ggrcn kolunuzun üst yan tarafı yada üst bacağınızın yan tarafındanda yapabilirsiniz bende kullanıyorum doktorum söyledi yAni buralardan da yapabilirsin die☺️
serapinci Seyhan_ggrcn koldan bacaktan vurabilirsin ben 6 aylık oldum bi göbekten bi koldan idare ediyorum