Benim ikinci gebeliğim o ilk oğlumda o bebek kasilmasi beş dakikada bire düşünce gelmiştim hastaneye yinede fitil ve suni sanciyla beş saatte doğurdum o kasılma doğum sancısı değil ama doğuma yaklastigini hissettiriyor doğum sancısı adet ağrısı gibi kasıklarda oluyor ve gerçekten hissetmeniz yada ayırt etmemeniz mümkün değil sağa sola ne tarafa donsenizde geçmiyor o bebek kasilmasida o sancıların habercisi benim öyle oldu en azından o doğum sancısını hastanede fitil taktirlarinda hissetmeye başladım sonrada suni sancı zaten baya bı şiddetli hep ikincide erken gitmicem hastaneye dedim ama bu kasılmalar. Filan başlayınca korktum açıkçası çok erken çünkü iyikide gelmişim her önleme karşılık akciğer gelistirici vuruldu gözlemde tutuluyor