Ykr01 canım benimde 12 ay olmadı çevre baskısı benim kafama sürekli takmam beni maf etti 4 ayda bir doktora gidiyordum bütün tahliller yapılıyor herşey temiz normal çıkıyordu ama olmuyordu artık umudumu tam kesmisken nasıl olsa olmuyor kafaya takmaya gerek yok dedim artık iyi bir doktors gidip destek almaya hazırlanırken bir baktım ki adetim gecikti dedim herhalde o ara eşim xovit olmuştu stresten dedim ikinci günü oldu yine olmadım sadece sol kaşığın agriyordu arkadaşlarım belki gebesin dediler bende olmaz ben gebe değilim stresten gecikti diye kızları gecistirdim akşam saat 8 gibi eve geldim hala yik dur bir test yapayım da moralim bozulsun dedim yemin le yaptım birde baktım ki çift çizgi inan inanamadim 5 tane yaptığımı hatırlıyorum işin özü nasip kafaya takmamak mis. Ben onu anladım birde o ay soğan kürü ve brokoli kürü yapmistim belki onlarda şifa olmuştur olacak sabret