Melekk8 Kızlar 6 gün geciktim normal kaset test yaptım akşam üzeri negatif sabah ilk idrarla mı yapmak gerekiyordu tekrarlamam gerekir mi testi ?
Selmaak Melekk8 canım ben testi önce öğleden sonra yapmıştım negatif çıkmıştı 2 gün sonra sabah yaptığım da çıktı sabah yapabilirsin inşallah vardır 🤲
Melekprenses Melekk8 o yüzden kan en garanti oluyor bazen geç döllenme olduğu için testte belli olmuyor..