Hrsyckgzlolck Merhabalar gebelik süresince hazır sütlerden hangisini kullanıyorsunuz,tavsiye edebileçiğinz varmı?
Bahar54 Hrsyckgzlolck neredeyse her markayi denedim bir tek torku ve dost sütü begendim. En azindan süt gibi kokuyolar, digerlerinin tadi su gibi oluyor.
sudamlasi Hrsyckgzlolck dışardan alıyoruz sütü haftada 5 litre yoğurt tatlı vs yapıyorum geri kalanını içiyorum ama çok iyi kaynatıyorum. Evdeki süt bitince torkunun sütünü alıyoruz çok iyi
YagizAsyaMom Bahar54 pınar içim torku sek süt denedim. Üstünde hep bembeyaz tortular olunca bıraktım şimdi sütaş içiyorum mis gibi h bir sorun yok😊
Hrsyckgzlolck Bu konuda biraz titiz davranmak istiyorum içmek içinde içmek istemiyorum hem bebişe hemde bana faydalı olsun istiyorum zaten soğuk içemiyorum hazır sütü biraz ısıtıp tüketiyorum birde özellikle tam yağlı almıyorum,
Pinarbeki Hrsyckgzlolck içim yarım yağlı olanı içiyorum günde 1 litre falan . Başka hiç birini icemiyorum tavsiye ederim