star3star haftam ve inanılmaz bulantılarım oluyo kusturmuyo ama sürindürüyo.yediğim herşey sanki gırtlağımda toplanıyo aşağı hiç inmiyo.çok zorladığı zamanlarda parmak sokup çıkarmak zorunda kalıyorum yoksa çok rahatsız ediyo.tedirginde oluyorum ama başka türlü rahatlayamıyorum
CS0932 star3star Ben de sizin gibiydim. Sürekli midem bulanıyordu ama her zaman istifra edemiyordum. Etsem rahatlayacağım dediğim zaman bu şekilde çok yaptım. Başka türlü rahatlayamıyordum çünkü. Bulantı hapları da fayda etmemişti bana. Aksine hap aldıkca iyice midem bulanıyordu. 4.5 aydan sonra bıçak gibi kesildi çok şükür
ayshe54 star3star ah ah o haftalar da yapılıyor ama 30. Haftaya girmek üzereyim gecen gün yapayım dedim resmen bebek kap katı kasıldı durdu 😭 biliyoruz zararlı ama sizi o kadar iyi anlıyorum ki
Gul1998___ star3star yemek yediyinde lokmalari iyicie ciyneyib yut birde az az ve tez tez ye birden bire cok yeme
star3star Ravzaemine123 ayy hic keyif alamıyorum hamileliğimden 12. hafada geçer diyo herkes ama sanki hc geçmiycekmiş gibi geliyo bana
2kizanasi Yemek borusu için çok zararlı bir eylem, üstelik ilerde reflü olarak döner size. Neden bulantı Hapi vs kullanmıyorsunuz
star3star 2kizanasi tüp bebekle hamile kaldım okadar ilaç iğne kullandımki (haylada kullanmaya devam ediyorum) ama artık bünyem ilaçta kabul etmiyo.
Ravzaemine123 star3star ben de yediğimi kusuyorum mahvoldum benimde 9 + 4 haftalik hap falan fayda etmedi uyku yapiyo bende bıraktım
Esra1990 Bende parmak sokup kusuyorum yoksa rahatlamıyorum 17 hafta oldum kusmaya devam ama ilk haftalar kadar değil şuan hafifledi az daha sabredin hafta geçtikçe rahatlıyosunuz genelde 4 buçuk aylık olunca sona eriyor
star3star Esra1990 daha 10. haftamın içindeyim 4,5 ayada cok var inşallah okadar uzun sğrmeden kesilir
CS0932 star3star Ravzaemine123 Merak etmeyin geçecek inşallah. Çok ağladığımı bilirim ne zaman geçecek bu diye😅 Bulantılarımın geçtiği yerde bel ve bacak krampları başladı bu sefer. Hapşırırken bile belime kramp giriyor,yamulup kalıyorum 😅 Umarım bu sizde olmaz 😮💨
star3star ayshe54 inşallah o haftalara kadar geçer.sizede cok geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun
star3star CS0932 çok geçmş olsun inşallah sağlıkla kucağımıza almamız nasip olur🤲🏻mide bulantısı inletiyo beni resmen
star3star gamze443 tüp bebekle hamile kaldığım için okadar ilaç kullandım ve hayla kullanmaya devam ediyorum oyuzden elimden geldiğince başka ilaç almak istemiyorum.vücudumda artık ilacı kabul etmiyo sarsıldım resmen