Aycan- Merhaba ben doğum yaptım 7 aylık bebeğim ama yazmak istedim, 20. Haftada sağ 25. Haftada sol böbreğimde genişleme görüldü 40 ml üst sınırda 25. Haftadan doğuma kadar sürekli enfeksiyon oldu antibiyotik kullandım doktor kontrolünde, bol su için ve kontrolü ihmal etmeyin haftada bir usg ile bakıldı bana çok şükür stent takılmadan doğumum oldu . Size çok geçmiş olsun