Mucizebekliyorum2 1lalis_ valla güven olmuyo bana kağıt imzalatırken yazı yazdırdılar acil bir durumda müdahale kabul ediyorum vs diye dedim hatta anestezili olcak dimi diye bunlar prosedür dediler damar yolum bile açılmıştı sonra anestezi vermeden yaptılar hatta o anda bile ben istemiyorum dedim durumunun aciliyeti var beklemek gibi bir lüksün yok dediler ameliyathaneler doluymus müdahale odasında yaptılar gerizekalılar o durumada kendileride getirdi zaten kanama olmadan alamayız diye diye beklettiler beni sonrada neymis aciliyetim varmıs ozaman o duruma gelmeden alsaydınız bir hafta ölü bebeği tuttular karnımda
1lalis_ Mucizebekliyorum2 kuzu bana ameliyathane okcksn dedi kürtajı anestezi dedi ama genel mi diye sormadm çok korkym
Mucizebekliyorum2 1lalis_ anestezili yaparlarsa iyi genel yapıyolar genelde bundan önce iki kere özelde oldum genel yaptılar 15 dk oluyo bitiyo hersey ama uyusturulmadan yapılınca çok can acıtıyo
blueberyy00 1lalis_ o fitil rahim ağzı yumusasin açılsın felan diye veriyorlar bana özelde de vermişlerdi ufaktan sancı başlatıyor ama bana 2 saat önce verdiler geceden verirlerse sana sancin olabilir sabaha kadar
Tugceelanaz 1 sene önce kürtaj oldum devlette , bayıltılar 10 dk sürdü sürmedi 1 saat içinde taburcu oldum, ağrım vs olmadı . Geçmiş olsun 🌼
blueberyy00 1lalis_ Allah kolaylık versin beden ağrısı geçiyor da rabbim yürek agrilarimizi hafifletsin🤲🏻
Srfe_01 1lalis_ bende anesteziyle oldum ama bı arkadasım sadece uyustrmuslar fakat 5 dk bısey zaten can yanmıyor abartmayın
Brfnkyldz @1lalis_ bende devlette oldum o fitil rahim ağzı iyice açılsın diye veriyorlar ve komple uyuttular beni anestezi dedilerse verirler tabi ki çok geçmiş olsun
Beyzan738 1lalis_ canm iki turlu anestezi uyguluyilar bi belden asagi uyustryolar uyanik oluyosun bide tümden uyuyorsun bisey gormuyisun uyaninca hissdyosun acisini agrisini.. Bende devlette dusuk yaptm bana doktorm kurtaj istemyorm sanci hapiyla kendim dusurdum o xok cok daha zorladi beni.. Kurtaj ol kandrmzlar cocuk oyuncgi degl sonucta benim yanimda yatan kiz kirtaj olmustu ben sancidan aglarken o uyandi hafif agrilari oldu guzelxe uyudu Stres yaoma yani tmbhle uyusturun mutlaka die