ftmkucuk Ramzi teorisine göre kız olarak görünüyor, benımde kesede elime alımca sağdaydı, karnımda solda ve hala genelde hep solda duruyor🥰
ftmkucuk Aloneanqel 6. Ve 10. Haftalardaki ulstrasona göre bebek kesenim sağ tarafına konumlanmışsa kız, sol tarafındaysa erkek deniyor. Tabi bu ulsrrason kagıdını elimize aldıgımzda. Yani kendimize göre erkek sağda kız solda oluyor. Gercekten kızım solda❤️ Tabiki bir teori benim tuttu 🥰
Aloneanqel ftmkucuk şuan 5+2 yüz. Haftaya 6+2 de tekrar kalp atışını duymak için gideceğim Allahım nasip eder inşallah duyarım. Ss aldım çok merak ettim bende bir deneyeyim ama tam ortadaysa nasıl olacak canım sana atsam olur mu 😊
Askgebesi ftmkucuk beni için de rami teorisine bakar mısınız acaba vajinal usg bu teşekkürler:) https://www.hizliresim.com/62op3nl
ftmkucuk Ozgeca yani bebeğiniz tam ortada başka görüntü varmı? bu durumda ne oluyor bu teoriye göre bilemedim😂
ftmkucuk Anne88 bebeğiniz sola daha mailli gibi , bu durumda teoriye göre erkek olması gerekiyor. Tabi sadece bir teori bu ona göre söyledim😇
Gny18 ftmkucuk 5+1 ultrason goruntusunden de anlar misiniz? Foto nasıl gonderecegim? Sadece minnak bir kese var gozuken 😀
Ozgeca ftmkucuk bende teoriyi araştırdım ama ortada olduğu için hiç bilemedim 😂😂 Çok küçükken var ama olur mu bilemedim ben yine de yükleyeyim olursa eğer tahmininizi alırım ♥️ https://imgyukle.com/i/EaIzyj
ftmkucuk Ozgeca sağa yakın duruyor aslında en dogru bu kadar kucukken olan bu attıgnız ulstrason. Teoriye göre kız😇
ftmkucuk Gny18 zaten kesenin icerisinde minik konumlanmış olarak gözüken minnak şeyler varya onların durdugu konuma göre zaten🥰