İlk damla sayıldığı için onu baz alıyorum 27sinde geldi. Sonra 2 gün gelmedi 30unda söküldü tam olarak. O yüzden 27si diyorum. Acayip baş ağrım var. Göğüslerim kaşınıyo sızlıyo gibi. Halsizim. karnım o kadar şişki sanki 4 aylık. Arada kasıklarım belim ağrıyor. Az kaldı bakalım hayırlısı 🤷🏻♀️