sherlock valla benim 38+1 de yapıldı ilk😀 bir de geçtiğimiz salı yapıldı ikisinde de sancim ve kanamam oldu ikisinde de aha dedim bu sefer geliyoooo ama yarın 40+2 yim hala yok gelen giden yok 3 cm acilmam olmasına, bebegin kanala gömülmüş olmasına ve baskının fena olmasına rağmen 😀 ama şuan aşırı derecede bi baskı var aşağıya doğru inş devami gelir 😀😀