Kızlaaar aynı haftada çok arkadaşım var sizede haber vereyim dedim 🙈
Dünden beri karnımda aşırı kasılma var ama bildiğin yarım saate bi düzenli düzenli sabahta hala devam ediyordu onun dışında koyu sarı akıntım başladı ilk doğumum da aynı şekilde sadece kasılma vardı ve beni rahatsız ediyordu gittiğimde açılma vardı yatış yapmışlardı ama o normal doğumdu bu sezaryen olacak o yüzden doktoru mu aradım bir gel dedi bakalım gittim bugün ultrasonda bişey yok ama Karnın çok sert bir nst çektir gel dedi çektirdim bildiğiniz düzenli düzenli sancım çıktı açıklığa baktılar 2 cm 🙊 doktorum eve git dedi hazırlığını yap 8 gibi haberleşelim dedi çok heyecanlıyımmm işin tuaf yanı kızımda 37+4 de gelmişti Buda aynı günde sancım var 🙈