Sevdanur522 Senanurhakan mide bulanyim vok tu koku hassasiyetimde oldu asiri derece 7. Haftada biraktim ben
Kubratugrulyldrm Ben tüm kokulardan tiksindiğim için 6 haftalık hamile iken otomatikmeen bıraktım zorlamadı hiç
Senanurhakan Kubratugrulyldrm ay ben yarımda olsa içiyorum kokusu rahatsız ediyor ama canım istiyor sanki
Sevdanur522 Senanurhakan tavsiyem sana bilinc altina surekli kendine icsen bile bu bebegime zararli ona bisey olsa bu sigara beni kurtarmaz diye konus kendinle ben yaptim cok yoksa icsem yine basladim simdi 20 hafta oldum
ggalip1108 Haftama kadar içtim ama günde 2 3 tane yaklaşık 8 senedir kullanıyorum be günde 2 3 paket içen biri için günde 2 3 tane sigara içmek bile benim için güzel birşeydi ama her içtiğimde vicdan azabı çekiyordum 15 hafta olduğum zaman hiç sigara düşünmemeye çalıştım gün içinde temizlik yaptım dışarı çıktım tek başıma sigaramı almadan eve geldiğimde de içmedim eşim içmesine rağmen uyudum hemen ertesi günü de bugün sigara içersem dünki çabam boşa gidecek diye içmedim zar zor şimdi 30 haftaya giricem çok şükür içmedim
Senanurhakan ggalip1108 şuan 6+2 yim ben daha yeni bende azalttım normal de çok içen biriydim tamamen kesmek istiyorum ilerki zamanda inşAllah başarırım