Merhaba, 5+5 deyim şu an, geçen hafta cumartesi doktora gittiğimde kese gözükmüştü ama bebeği göremedim. Pazartesi kanamam olduğu için doktora gittim yine kesesini gördüm. Hatta kese büyümüş, doktor düşük falan değil dedi. Bu cumartesi bir daha gideceğim.bebek kaçıncı haftada görünür? En son değerim 4420′ydi😔🙏