ebruzb doktor emzirebilirsin demiş bebeklerde çok etkili olmuyor iki günde atlatıyorlar demiş. Kardeşimde iki gündür belirti var bebekte dün biraz kusma olmuş bugün se ateşi 36,8-37 derece arasındaymış sanırım normal değerler ben de hamile olduğum için biraz araştırmıştım