Bebitooo Betayi o şekilde değerlendirmek doğru değil bence önemli olan nasıl arttığı iki günde bir iki katına çıkmasi önemli olan. Kimimiz 20 25le öğrendik 64 kötü yada iyi bir değer diyemeyiz 🤗 inşallah sağlıkla artar
Ipek_mmn Benimde 3 gun once hcg degerim 24 cikti tekrardan verdim Pazartesi sonuclari alicam insallah artar 😐
Ceren12 Ipek_mmn canim benin ilk beta degerimde 25 çıkmıştı sağlık ocağı çok az felan dedi ama şuan 7+4 haftalık gebeyim kafana takma artar
Ipek_mmn Ceren12 inşallah canım 1 kımyasal gebelık yasadım korkularım cok 😑 ama yorumun benı rahatlatı inşallah benımde ıyı sonuçlanır rabım bebegını gucagına almayı nasıp etsın uzun ömürlü olsun inşallah 💖