Fatunsal33 Merhaba benim bebeğimin 1 hafta geriden geldiğini söylediler 5 haftalık normalde 6 haftalık olması gerekiyor du sizce normalmi hafif kanama yaşadım sizce düşük mü yapıyorumdur başına gelen varmı acaba lütfen yardımcı olurmusunuz 🙏😔
Pcoslubiranne Fatunsal33 bende 8 haftaligim 7 haftalik cikiyor.lekelenmem oldugu icin progestan igne ve fitil kullaniyorum dusuk tehlikem var.1 hafta gerilik cok onemli degil ama lekelenme onemli.Doktora gitmeniz de fayda var.
hemsiree Fatunsal33 çok çok az bir lekelenme olabilir ama fazlası tehlikeli doktorunuza danışın lütfen