Merhaba arkadaşlarım benim bir konuda kafam çok karıştı lütfen beni aydınlatın şimdi ben 35+4 haftalık hamileyim ancak çocuk ultrasonda kafası 38 haftalık kolları ve bacakları 37 haftalık gözüküyor bu ne demek oluyor 2 hafta sonra doğar mı başına böyle bir şey gelen var mı?