Tgcperi yani çevremde kullanan birkaç arkadasım var hani içi yeterli kalınlıkta olduğu için kullanmyolardı hatta içine normal zıbınla giydidp yatırıyolardı Ama Erzurum soğuğu nasıl olur bilmem tabi eğer kullanırsanız uzerini çok daha kalın örtmezsiniz fikrim hani yanlış da olabilir tabi ben istanbula göre değerlendirdim 🙂 belki burdada vardır hem tulum hem battaniye gibi örtende üşütmez diye dusunuyorum kalın olduğu için 😊