hunilimom benim de tansiyonum gebelikten önce de hep düşük olurdu hiç yükseldiğini bilmiyorum tabi rahatsızlık verecek derecede ama başlarda başka bir doktora kontrole giderken heyecanlanıyordum bi de sağ koldan ölçmüşlerdi 13 çıkmıştı sanırım ama bende de o zaman hiç belirti olmamıştı mesela bi de biz sağdan ölçüyoruz demişlerdi ne alaka anlamadım yarın mesela Detaylı ultrasonum var ilk kez gireceğim onda da heyecan yaparsam kontrole etki eder mi acaba girerken doktora söyleyeyim bari 😀 nabzım heyecandan yükselirse bebeğe de etki edebilir belki o an bilmiyorum