Merve_KOPUK Yaseminmms 24 gun önce sezaryen dogum yaptim yumurta büyüklüğünde miyomum vardi doktor acmisken onuda alıyorum dedi aldi bi sıkıntıda olmadi canm
Birgul Yaseminmms Ben sezaryen oldum doğumda doktor miyomun var alıyorum dedi öyle aldı, öncesinde haberim yoktu
Yaseminmms Sedefege kanama yapabiliyormuş doğumda bunu öğrendikten sonra çok korkuyorum bi terslik olur diye. Kaç cm di seninki.
Merve_KOPUK Yaseminmms rahim agzini kapatan bi yerde degil demisti doktorum ultrason kontrollerimde öyle hatırlıyorum
Yaseminmms Birgul Benim gebeliğin basından beri haberim var. Doğum sonrası kanama olur alinirsa sezaryenda kanama çok olur gibi yazılar okudum ve endişeleniyorum haftaya doğumum var inşallah bebeğimi sağ salim kucağıma alirim
Begonvil_ Benim de hamileliğimin başından beri takip edilen bir miyomum vardı ama arka duvara yakın olduğu için bebek büyüdükçe görünmedi ve kanama ağrı gibi bi problem olmadığı için alınmadı sezaryende duruyor bir sorun da olmadı
Yaseminmms Merve_KOPUK benimki de rahim ağzını kapatan yerde değil. Inşallah ben de sorunsuz geçiririm canım
Merve_KOPUK Yaseminmms hic korkma agzin falan olmuyosa sıkıntı yok ben dogum sırasında kanamayi tetikleyecek bisyse doktorun farkli önlemler alir zaten sen bebegine odaklan 🤗
Yaseminmms Merve_KOPUK bebeğime bile odaklanamiyorum korkudan. Internette araştırdığım için bu duruma geldim. En kötüsü yaziyor
Merve_KOPUK Yaseminmms internette yazilanlara aldirma oraya basim agriyo neden yazsan karsina tümörsn diye korkutucu şeyler cikariyo hep en kötüsü korkulacak hicbisy yok emin ol ayni durumu yaşamış biri olarak söylüyorum 😊