Alpisinannesii Ozlemisak gittim kan verdim yarın sonuçlarım çıkacak ona göre doktor bakacak canım ilaçlardan büyük ihtimalle dedi tekrar yükselme var mı diye bakılacak
Ozlemisak Alpisinannesii inşallah düzelmiştir canım çok merak ediyorum yarın sonuçlarını öğrenince bilgilendir beni benim kontrolüme iki hafta daha var
Ozlemisak Alpisinannesii bir kaç saat sonra e nabızına da düşer sonuçlar alt ve ast yi ordan bakıp söylersin bana💋
dilansnmz Ozlemisak alt 167 ast 64 çıktı ama safra kesesi taşının bebeğe bir zararı yok şu an değerlerim düştü ama ilaç kullanmaya başlicam doktoruma sormadan kullanmak istemedim size ilaç verdi mi
Nur-01-35 1408 bende de yüksek cıktı haftaya terkar gidecem bakalım kac olmuş . Demir ilacı içiyorum acaba biraksammi
1408 Nur-01-35 bırakıp bırakmamana doktor karar verirsin bence. Yediğin şeylerden yağlı vs onlardan da yğkseliyor
Nur-01-35 1408 aynen doktora girmeme 1 hafta var ne yapacagimi bilmiyorum acile gitsem ordakilerde cok uzman kişiler degil
Dark 1408 merhaba. Bebeği etkilemez demişsiniz ama bebeği etkileyebiliyor. Bende yaşadım etkilemedi ama etkileyenler var maalesef