Ozgebayrak Arkadaşlar 12+6 hamileyim ve hamileliğin başlarında yaşadığım bulantı göstermelikmiş resmen ne yaptıysam geçmiyor ne yediysem çıkıyor serumlar yoğurtlar limonlar çubuk krakerler hiçbir şey fayda etmedi 1 aydır prilam kullanıyordum ama artık hiç fayda etmez oldu kan ve idrar tahlilim temiz ne yapacağımı şaşırdım artık günlük hayatımı bile yaşayamaz oldum yemek yapamıyorum ve yiyemiyorum ☹️ benim gibi olan varmı bana bi akıl verin Allah aşkına🤦🏼♀️
Melek1111 Ozgebayrak geçmiyor geçmiyor ne yaparsan yap hayattan soğutan bir şey 😕 rabbim yardımcınız olsun
Burcu-10 Ozgebayrak akıl vermek çok isterdim tüm yolu denemiş biri olarak 34. Haftadayım hala kusuyorum prilam dr kullanıyorum biraz hafifletiyor o kadar sadece doğurana kadar devam
Ozlemi Ölüp ölüp dirilmiş kg lar vermiş biri olarak, zofer diye bir ilaç var. Eğer doktor uygun görüyorsa deneyin ne prilam ne başka bulantı ilaçları tümünü denemiş biri olarak yazıyorum. İlacı doktorunuza danışabilirsiniz
bezmrt Ozgebayrak valla korkutmak gibi olmasın ama başlarda bulantıdan kusuyordum şimdi 31. Haftadayım mide yanmasından kusuyorum bir türlü düzelmiyor
Babyp Ozgebayrak baştan söyleyeyim benimki çok istisnai bir durum sizinki muhtemelen 16. Haftada biter 😊ben dogum yaptıgım gün dahil kustum herseyden tiksindim en sevdiğim seyleri yiyemedim kilo almak yerine kilo verdim tek iyi yanı bebek gayet iyi kiloda dogdu midem çıkarcasına kusuyordum zaten yemek yiyemiyordum bos mideden safra kusuyordum bebege bısey olacak diye korkuyordum ama bebeği hiç etkilemiyor aksine bebegim çok iyi kilo aldı 😅
acemianneee_31 Ozgebayrak aynısını yaşadım kuzum bide gurbetteyim dayanmadım eşim geldi çıkardı hava almam İçin yolun ortasına kustum zofer kullandım biraz rahat ettim sonra ilacı bıraktım gene bulanıyor ama kusmuyorum artık şükür 16+3