Minikkusummmm şuan 31 haftalığım kasıklarımda baskı hissettim ilk olarak sonra o ağrıya dönüştü belime vuran ağrılardı ben o an karnımın sertleştiğini anlamamıştım daha sonra yaşadığım şeylerin doğum kasılması ve sancısı oldugunu anladım. Sabahında doktoruma gittim açılmam olmuş nstye bağladılar ordada sancılarım cıktı serum verdiler hap başlattılar. 2 gün sonra yine aynı sancılar başladı yine gittim nstde yine düzenli sancım çıktı yine serum… umarım sizin bu şekilde işlemez süreciniz, ben zorlanıyorum şuan yatmanın getirdiği kabızlık ve mide yanması beni mahvediyor 🥺