Aleynaaa61 34+4 üm. 57-58 den 70-71 e çıktım 🙊 sürekli hareket halindeyim hiç halsiz hissetmedim kendimi hamilelikte. Dışarda yürüyüş yapamadigim zamanlar bile evde yemek temizlik bence hareketliydim. Kusma vs yaşamadim. Çikolata vs kismadim yedim kendimden her şeyi. Ama zayıf başlamak şansım diyebilirim. Ve aldığım kiloyu göstermiyorum muhtemelen sizlerde oylesinizdir. Sonuçta bebeğin plesantasi,suyu,kilosu, rahmin büyümesine bağlı ağırlığı,artan kan hacmi,artan kan hacmi, artan göğüs dokusu, farkında olunmayan ödem vs vs aldığımız kilolarin hepsi annenin değil inşallah 🥱🐣